- Proppmätt och allmänt seg..

Ja jävlar, maten gick fan att äta ;)
Gjorde nå slags pastagratäng.. Gott som satan.
Alltid kul att testa nya recept :)
Idag har jag varit på stan med mormor och knatat omkring, fikade på Tammerfors.. Tonfiskmacka.. Mums :P
Och håll i hatten, tackade nej till en ny handväska ! *kors i taket* ;D
Nu sitter jag här, proppmätt skittrött och har rejäl frossa.. Haft det i flera timmar, går det inte över får jag väl gå och lägga mig eller något.. :S
Imorrn har jag fullt upp mer eller mindre hela dagen..
Ska se om jag hittar nå jobb att söka också.

Undrar fortfarande vart fan mina pengar är ?! Suck..
Räkningarna blir ju försenade.. Men det skiter väl dom i fullständigt.. :/
Åååh bara längtar till den dagen då jag slipper skiten.
Då skulle jag fan posta ett vykort till dom där det står, tack för hjälpen men nu kan ni fan dra åt helvete!
Skulle kunna döda för ett jobb just nu, är så jävla trött på skiten.
Jag om någon som verkligen vill borde väl för i helvete få ett !?!
Har iaf fått svar på ett jobb att intervju KAN bli aktuellt.. :)

Snart är det Jul.. :) Läängtar, gör ju inget om det kunde vara snö också.
Snöade utav bara fan idag men bara i typ 10 minuter :S
Nej nu ska jag ta fram ett täcke.. Lägga mig på soffan, vänta på att Julkalendern ska börja.. För jag måste fan se vad det är för skit i år.. :P
Massa pussar till min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback