- Det är dags för fredagsmyyyys ;)

Hihi.
Nja först ska jag och älskling hem till min Mor ikväll, sen får man väl se vad som händer efter det.
Har just ätit lunch/middag.. Lasagne för tredje dagen i rad.. Sista dagen också, nu vill jag nog inte äta det på ett tag alltså..
Har hunnit se lite filmer, dock glömt att uppdatera det här som jag brukar.. So here we go :)
Såg denna häromdagen, lite smårolig och söt film :)
Och denna : Var lite "efter" med att se denna, haft den i evigheter men har inte riktigt haft lust att se på den men den var faktiskt redigt bra :)
Sen måste jag tipsa om "The Baseballs" skiva.. SÅ jävla bra !
Så jävla sköna låtar, bara "kända" låtar som dom gjort om till sin grejj.. Klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback