- Bloggar lite för sällan tror jag..

Eller så har jag bara inget vettigt att skriva ?
Igår hade jag sjukt jävla ont i magen, kunde knappt röra mig ordentligt..
Och promenaden fram och tillbaka till Romberga gjorde inte saken bättre direkt.
Kändes som om äggstockarna var på väg ut eller nåt.. Ingen höjdare alls :S
Idag har jag mindre ont, knappt befintligt vilket jag är väldigt tacksam för alltså.
Hade inte orkat med en dag till med den smärtan.

Vad har mer hänt då?
Jag och Petro har sökt till svenska versionen av "Biggest Loser".
Skrattar ju häcken av mig om man kommer med alltså.
Men fan vad kul det skulle vara, vi skulle ÄGA !! ;)

Annars är det väl inte så mkt alls som har hänt faktiskt.
Får se vad som händer i helgen, kanske blir en sväng hem till morsan.
På lördag ska jag eventuellt tatuera mig, mina stjärnor blir det då ! :)
Får väl se om det är Robin eller Gusten som kommer gadda mig, spelar inte så stor roll heller så.
Fan är ju 1 ½ år sen jag gaddade mig nu, nu är det fan dags! ;P
Har hittat en annan tatuering jag vill göra, en stor fågel fenix som ska slingra sig upp på ena skulderbladet.
Skitsnygg :) Men den väntar jag med ett tag tror jag allt.

Idag ska jag städa lite, måste ner till affären snart också och köpa kattmat för nu är Smulan grinig as hell för maten var ju slut.. Populärt.. Nej!

Får se om morsan kommer och hälsar på någon dag snart också, hon har ju inte varit här på ett helt år nu.
Men det finns ju anledningar till varför hon inte kunnat komma också.

Snart är det fan Julafton också..Och jag har inte köpt en enda julklapp..Hade ju beställt en till älskling, men det var FEL.. Så den fick jag skicka tillbaka.. Tur att man smyglyssnar lite på vad han vill ha.. Sen att jag råkade fatta fel och köpte en liknande grej fast ändå inte.. haha.. Krångligt :P
Som vanligt är jag ute i sista minuten.
Kommer ju få pengar typ dagen innan Julafton, så det blir nog lite stressigt då !

Själv kan jag inte komma på något jag önskar mig direkt.. Förutom en Digital Systemkamera.
Men det får jag nog allt spara ihop till själv så jag har råd med en vacker dag.
Är ju lite kräsen också, måste vara minst 10 mp och att den inte tar "vanliga" batterier.. Ska vara med laddar och allt..
Ingen som har en ligger och skräpar ? :)

Massa pussar till mitt allt, Ola <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback