- Kryssning ..

Ja i helgen var det kryssningsdags igen, fan så skojj vi hade !
Bilder finns på facebook för dom som vill se :)
Dock var jag snäll och la inte upp ALLA bilder där ;) Vissa behåller jag för mig själv.. haha.
Festade loss rejält, Ola däckade inte allt för tidigt iaf, vid 11 tror jag .. Innan hann han ha mitt rosa linne på sig, sååå hett så ;) *s* Upp på karaoken, skrev upp mig och Petro men vi hann aldrig sjunga, tur var väl det.. haha.
Var ju en jävla massa folk, lite annorlunda att åka på en helg istället för mitt i veckorna som vi brukar åka annars..

Jag Petro och Danne hittade upp på däck, där träffade vi massa folk, Petro hittade massa lammkött.. ;)


Var riktigt skojj, träffade massa kul folk.. En Amerikansk tjej, Franceska, jättetrevlig och hennes kille som var från Jamaica, det hördes vill jag lova..Men han kunde iaf lite svenska.. Men roliga var dom :)
Så jag och Danne(Köping) hamnade i deras hytt på lite efterfest .. Sen är mitt minne mer eller mindre borta..
Fick höra dagen efter att Eva fått leda mig ner till hytten för jag var så jäkla full, så jag fick mig nog en redig fjortisfylla.. det var längesen !
Sen hade jag tydligen somnat på dass, och där inne var det mindre mysigt efter jag hulkat klart.. Blää men inte så konstigt att jag mådde illa efter allt jag fick i mig så.
Vaknade iallafall upp bredvid Ola, trångt och mysigt *s*
Dagen efter så orkade jag inte ens dricka, eller jo.. Coca Cola och varm choklad :) Det e grejjer det !

Bussresan hem kändes som om den aldrig skulle ta slut, Ola sov mer eller mindre hela resan hem.. Dyngrak AB.
Klev av bussen, resten av folket knatade hem till sig, jag och Ola gick hem till han.. Trodde fan aldrig vi skulle komma fram, vägen kändes extremt lång helt plötsligt.. Den där jävla nedförsbacken e fan inte o leka med, inte när man går han i hand med en full Ola ;)



Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback