- Ja vad fan..

Som vanligt missar jag att blogga ;) Hoppsan !

Hmm vad har hänt då? Inte mycket alls faktiskt.. 
Tog det lugnt i helgen, mycket film och myyyys :) 
I söndags var det bilutställning på torget, skojj.. massa fina bilar.
Finns bilder på facebook..

Idag ska jag försöka hålla mig hemma hela dagen faktiskt, försöka komma på vad man ska äta ikväll kanske.
Städa ska jag göra också, och för en gångs skull ska jag sova hemma, eller ja, VI :)  
Kanske hinner med att baka lite också? Som jag sagt nu i säkert 2 veckor men fortfarande inte gjort :P 

På fredag ska vi till sthlm och kika runt lite, träffa Minna :)  Woohoo, var alldeles för längesen ! <3 Saknar !

Helgen blir lugn, då vi har Emma.. Får väl se vad som hittas på, ska iaf framföra förslaget om att åka till Busborgen i Västerås, askul ! :)

Nej nu ska jag göra lite nytta här hemma..

Puss Hej
<3 Kärlek ! :) 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Busborgen rocks ! Kul som fan där ;)

2009-08-30 @ 21:31:52
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback