- Dags att blogga igen..

Ja nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen..
Men har inte riktigt haft orken, eller tid.. 
Är knappt hemma nu för tiden, är mest i Fanna :) 
Kan knappt minnas när jag sov hemma faktskt, ska försöka med det inatt och hoppas på att Ola sällskapar mig *s* 

Helgen var lugn, myst hemma hos Ola hela helgen :) 
I lördags var det Mälaren Runt, satt vid vägen utanför Ola och kikade in motorcyklarna, vissa var grymma.. :)  synd att det ska vara så dyrt att gå in på Motorgården, var tydligen ett jävla drag där.. 
Men men, får satsa på nästa år istället :D 


IDAG slutar jag röka också ! 
Denna gången ska jag klara det också !
Igår rökte jag 3 cigg bara, så då kan jag ju lika bra sluta helt..

Ska städa lite här hemma idag, jävla katter och stöka ner *flin* ;) 
Dom har ju iallafall saknat mig det märks, Skizo flänger omkring här runtomkring mig som om han inte sett mig på ett halvår.. *skratt*

Finns mkt jag skulle kunna skriva här, men vissa saker håller jag för mig själv.. Iallafall nu.. ;)

Kan nog inte må så mkt bättre faktiskt.
Sjukt egentligen, för några månader sen sa jag att jag minsann ALDRIG skulle bli ihop med Ola igen..
Det gick ju bra.. haha.
Saker och ting ändras, har nog haft känslor för han hela tiden, bara inte själv velat inse det.
Men så är det ju, känns så jäkla bra.
Älskar han ju.. :) 
Finns tydligen folk som gnäller om att vi är ihop igen, OCH ?! 
Har ni inget bättre för er så varsågoda !

Bla bla bla..



Nu ska jag städa lite !

Hörs !

<3 Puss


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja hoppas bara att han inte strular till det så att du blir så där förbannad på honom igen... Du är liksom inge rolig när du är arg... =) Men lycka till i sluta rökandet... och slå inte ihjäl någon om du får abstinens...

2009-08-17 @ 10:34:10
URL: http://www.metrobloggen.se/madicken
Postat av: Jennie

Du & Ola är menade för varandra ! :) Lycka till med sluta rökandet ! :) Vad är det för fel att ni bor ihop då ? Det ska ingen annan bry sig om :) Ni gör vad ni vill ! :) Hejja Sofie & Ola ! Men ska du säga upp din lägenhet & så eller ? Har du funderat på att göra dig av med alla katterna ? :)

2009-08-18 @ 15:19:49
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aha. Läste fel

2009-08-18 @ 15:51:08
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback