Long time no see !

Var ju evigheter sen jag bloggade :P
Idag städas det, ska försöka möblera om också, får lite hjälp senare.
Är inte allt för pigg heller, verkar som om jag aldrig får bli frisk.
Denna jävla hosta e fan inte kul längre.
Bara för jag blir sjuk så sällan, så blir det rejält och länge som jag e sjuk...
Imorrn har jag möte också, får se om jag e pigg nog på att gå dit, tvivlar på det.
På fredag blir det ut till mormor en sväng, ska fixa hennes dator igen.. Så roligt så, får se om jag ens orkar det.. Sitta på en buss med min jävla hosta.. Nja, vete fan alltså..
Hostar ju tills jag nästan kräks.

Kanske ska ta tag i bloggandet igen, om jag nu har nåt vettigt att skriva.
E väl ingen som läser ändå :P
Håller mig mest på BDB (MysteryAngel).

Nej nu ska jag hosta vidare.. Tjohej !

Kommentarer
Postat av: Jennie

YAAAAAAAAAAAAY ! Sofie har börjat blogga igen ! :D

2008-11-20 @ 21:41:07
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback