Julen närmar sig med stormsteg :)

Nu sitter man här o funderar på vad fan man ska skriva om :P

I fredags var det fest hos Petro, trevligt värre.
Gick hem rätt tidigt, men hade skojj ändå :)
Gick väl o lade mig runt 3-4 på natten.
Vaknar vid SJU, av att min morsa ringer, "Hej, vi är i Enköping NU"..
Bokstavligen hoppade ur sängen, så det var bara att gå upp, ta en cigg och sen kom morsan o syrran.
Vid 11 begav vi oss till Åkersberga, hitta.se suger skit, skrivit ut beskrivning på vart vi skulle, men inte ens hälften stämde.
Kom fram,och möts av två underbart söta hund-valpar.
Syster som skulle köpa sig en, golden retriver. Så jävla söt, heter nu Daisy.
Syrran´s hund :)
Fanns ett gäng valpar till där, då tiken Stina fått NIO stycken ! Såå söta.. *gee miiig*

Sen var det bara att åka igen, till Västerås.. Lämna morsan syrran och Daisy.
Sen hem igen :) Åkte vid 11, kom hem vid halv 5.. :)

Tog det lugnt resten av kvällen, andra festade.. inte jag *s*


Och ja nu är det 1:a advent :)
Haft lite advents-fika här hemma med trevligt sällskap, sen gick vi hem till Camilla för o käka :)
Enchiladas, mums.. :)
Inte långt kvar till Julafton fan *ler*
Den ska firas i Västerås hos morsan, sen hur jag ska ta mig hem är en annan fråga.
I värsta fall blir det fan taxi, det LÄR ju INTE vara billigt på Julafton.. Men men.

Kommentarer
Postat av: T.

Taxi lär inte vara billigt som sagt. :o

Jag kanske kan köra dig från V-ås till Enköping, om du har tur. ;)

2008-11-30 @ 23:03:45
Postat av: Jag

Hmm vem e du?

2008-12-01 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback