- Trötter

Toktrött idag :/

Vaknade av att Camilla hörde av sig o undrade och jag ville ha nåt från Tammerfors, ja det e klart... Tonfiskmacka !
Så jävla god, skulle lätt kunna leva på det :)

Ja och inte gjorde jag då knäck igår inte.. Nepp.. IDAG ska det fan bli av !

Nej det slutade med att man hamnade hos camilla, med sällskap av mike och petro för att käka Curry Korv :)
Nr2 som jag skulle kunna leva på, Mummsi :)

Känns som om det e alldeles för mkt att göra inför Julen och allt, har nog inte ens tid för hälften.

Måste slå in alla julklappar jag har ligger hemma också, men har fan inga lappar o sätta på dom så jag vet vem som ska ha vad.. kan ju vara en bra idé :P

Blir väl att jobba häcken av sig idag också.. ;)
Nej nu ska jag köra igång lite kaffe så kanske man vaknar till liv..

Puss Hej !

Så här blev mina snickers igår också :)
Mina snickers. Mummsi :)





Kommentarer
Postat av: eva

och gosa va dom... mumms mumms

2008-12-10 @ 12:05:04
Postat av: evova

och goda va dom.. mumms mumms

2008-12-10 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback