- Trötter

Vaknade vid kvart i 9 av det det plingar på dörren ! :P
Min mobil hade dött under natten tydligen.. haha.

Idag ska det tvättas *yaaay*  Har sjukt mkt tvätt alltså.. Men e mkt lakan, ska nog tvätta täcken till o med.
Ikväll blir det lugnt, hade tänkt festa först.. men imorrn blir det Stockholm med Camilla Petro Majk Ulrick och Mini :)
Ska bli trevligt.
Hoppas jag får cash idag så jag kan köpa lite saker också..
Mina hårfärger finns ju o köpa där, så slipper jag beställa över nätet ju :)

Har fan nyst konstant idag.. finns inge stopp på mig alltså.. suck..
Blir middag med brudarna ikväll också, tacogratäng :) Mummsi !
Hoppas på att man får lite trevligt besök ikväll kanske ;) Vore då inte helt fel *s*

Nej nu ska jag in i duschen.. sen plocka ihop all jäkla tvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback