- One day in Stockholm !

Ja herregud.
Gick upp vid 7.. gjorde mig klar och gled över till camilla.
Strax efter mig kommer Petro.. Sen ulrick mini och casper.. oså lilla "fisen" (vovven)
Käkar lite och beger oss sen till Sthlm.. Först gamla stan :) Och där mitt i julmarknaden står MInna och säljer marsipangodis.. Börjar få bebismage nu också.. :) *yaay*  Bästa vännen genom tiderna.. Synd att man inte ses så mkt längre.. Saknar ju henne otroligt mycket. 

Sen vidare ner mot Saturn Return :) 
Ojj ojj.. där vill man ju ha tamefan allt :) 
Sen upp mot drottningsgatan.. till plattan.. ser väskorna.. åååååh :)
Men då vänder vi för att gå o käka thaibuffe !
173 jävla spänn för buffe med dricka.. Äta med andakt! haha.

Sen vidare mot vääääskorna.. Hoppsan, råkade visst bli en nummer 54 i min samling *s* 
Sååå snygg, och gigantisk.
Min nya väska :)

Var in på Bluefox också.. Köpte hårfärg :) Cerise och pillarbox red :)

Nya hårfärger :)

O sen en butik bredvid där hade dom halva priset på alla grejjer så jag köpte en palestina sjal för 60 kr..

Min nya sjal :)


Nu är det bara sjalen på Åhlens med stjärnor på som fattas, den SKA jag ha !

Fyfan sen var man slut, från halv elva till halv 6 på kvällen kutade vi omkring i sthlm..
Ont i kroppen har man då idag, lär ju ha gått minst en mil sammanlagt igår..

Idag ska jag roa mig med att baka ! En hel del, knäck och snickers IGEN.. o sen cola kakor.. Måste ha med mig lite smått o gott hemm till morsan i Jul.. :)

Så ska göra mig klar nu o kolla om nån vill haka på till affären !

Tjohej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback