- I väntans tider !

Sitter just nu och väntar på att nån kille ska komma med mina nya SPIS ! :)
Äntligen, hoppas jag får ny kyl/frys också :) Vore dunder,
Nästa vecka nångång får jag nya skåpsluckor i köket också.. Woohoo.
Köket blir som nytt.

Bara tapetsering som fattas.. men det ska jag fan också se till att få *s*

Sen efter det är det kursen som gället, ner dit o glo.. Har ju iof inte varit där på länge bara för jag varit sjuk så jäkla länge.. NU e jag mer eller mindre frisk iallafall, bara lite hosta kvar :/ Den verkar då aldrig vilja försvinna,suck.

Måste fan hem till morsan någon dag också, måste kolla hur det går med lilla valpen där :) 
Måste köpa klart alla jäkla julklappar också! Ser bara pengarna flyga iväg liksom :/

Nepp, nu ska jag sitta o glo tills spisen kommer ! hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback