- Hmmm *fundersam*

Svårt att skriva sitt hela namn när man kommenterar en blogg?
Väldigt störande, och jag e sjukt nyfiken på vem "T" är.. Hmm.
Men men, e väl bara o ge upp för ingen lär komma till erkännande.

Jaha, idag då. Då har man fikat en massa, typ hela dagen faktiskt.
Varit både hos Camilla och Lea idag, sen hem en sväng.
Sen blev det riktigt flådig middag *s* .
Och nu sitter jag här och e allmänt slut, ska försöka att inte sitta uppe länge idag,igår var lite extremt.. Vaken till 02.30 och var fortfarande inte ens trött när jag la mig, sjukt.

Imorrn blir det tvätta först, sen shoppa julklappar om man nu hittar nåt vettigt.
Kanske skulle ta och sola solarium också? Var ett tag sen, jävla blekfis ! haha.


Bloggar kanske imorrn igen :)
Söt-vovven :)

Kommentarer
Postat av: Monica

tänkte bara säga hej.. kollade in din blogg=) kram Monica

2008-12-01 @ 21:19:55
URL: http://rockangel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback