- Gårdagens bravader !

Ja igår var det återigen fest :)
Jerry & Jenny hade inflyttningsfest så jag o petro åkte ner dit med majk :)
Hade grymt roligt där.. Dom har nog stans sötaste katt, Kenny.. Så mysig..
Blev en del folk där till slut, sen drog vi ner på "fyndhörnan" och röjjde vidare.
Var skitskojj :) Träffade en hel del folk man känner där nere också.. Dock har jag en heeel del minnesluckor, men tror jag hade kul iallafall, ser så ut på alla foton jag tagit ;)
Jag Jenny och Petro ! :)
Ser ju inte allt för nyktert ut där, inte för nån av oss ;) haha.

Vaknade av att någon ringde, orkade inte ens bry mig.. somnade om o vaknade vid 12 ! Så länge sover fan aldrig jag.. Mysko :P
Så idag har man mått ungefär som skit.. haha.
Synden straffar sig själv.. Jajjemänsan.

Blev sen PIZZA med Camilla och Petro..

Gjort liiite nytta iaf, gjorde mera KNÄCK
!
Rykande åtgång på dom kan jag lova.. Men dom blev inte lika bra denna gången, men dom slinker nog ner ändå.

Sen blev det glo på film.. The House Bunny.. Riktigt kul film faktiskt.. Den rekomenderar jag !
Har halva datorn full med nya filmer, e så sällan jag verkligen tar mig tid till att titta på dom också..
Ypperligt tillfälle när man e bakis :P


Kommentarer
Postat av: T

Hon i mitten var läcker.

2008-12-22 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback