- Full rulle hela tiden tamefan.. Ojj Ojj..

HAHA, Du är en NOLLA och jag e fanemig DIN idol ! la la la laaa :P
Är på riktigt elakt humör idag.. haha. Känner mig allmänt jävlig.. haha.

I lördags var det åter igen FEST som stod på Schemat.. Fattar inte hur man pallar.. ;S
Hos Petter & Jennie denna gång..
En jäkla massa folk, och tog väl ca en 100 bilder.. haha.
Dock gick min kamera sönder :/ Hela displayen är fucked upp, ser nada men går iaf och fota med den..
Krogrunda blev det också, först Corner.. Och sen hörnan :)
Redigt skojj..
Sen vad som hände mellan 03.00 och 07.00 det skriver jag då inte här.
Få som vet och vet allt som hände då.. haha.



haha seriöst 3 stycken på loppet av en vecka ? Nu får jag väl ändå ge mig.. haha. Men vafan, man lever bara en gång.. Tur är väl det.. ;D

Igår mådde jag skit fan hela dagen.. usch alltså..
Försökte se på film, drog inte datorn i sängen.. somnade med ena handen på tangentbordet och ena på musen.. haha.. Data musen.. inget annat !  :P 


Vem läser min blogg ? Vore trevligt med kommentarer så man vet om man ska blogga eller inte.. E ju inge kul om inte en kotte läser skiten man skriver :P

Jaja.. NU ska jag fortsätta städa.. inte så mkt kvar nu :)
Såg ju ut som om det vore världskrig här ... haha. Var väl inte långt ifrån.. haha.


Kommentarer
Postat av: evova

alltid.. läser jag

2008-12-29 @ 16:16:52
Postat av: Nilla

Jag läser! Och funderar på hur tusan ni orkar festa hela tiden... Men det är väl jag som är gammal.... Orkar knappt med en fest....

2008-12-29 @ 17:07:43
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com
Postat av: Jennie

I READ YOUR BLOGGISH ! :D JAG VET VAD SOM HÄNDE MELLAN 3-7 :P Eller jag har HÖRT i alla fall ;P Nu blir de 3 fester till inom omloppet av 2 veckor ;) Pyss & Kräm !

2008-12-29 @ 20:13:38
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: MarieSjöberg

Jo,jag.får.väl.lov.att.erkänna.att.jag.läser.din.blogg.lite.då.o.då...L

2008-12-29 @ 20:14:23
Postat av: Alexandra

Jag läser =)

2009-01-05 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback