- Full rulle.

Idag har det varit full rulle.
Vaknade lagom tills det var dags att roa sig med att tvätta.
Gjorde klart det, skulel städa.. Kom dock inte så långt då det lockades med kaffe hos Camilla :P
Sen vidare till Västerås med Eddie Camilla och Petro.

Eddie handla "halva bolaget" typ.. Så i bilen på väg hem började vi pimpla Smirnoff Ice :)
Sen väl hemma i stan, dags för BIO !
Mötte upp Majk där nere också..
Vi hade iallafall tur med vädret, igen ! Klockren film, och grymt rolig.
Dock inte lika skoj som första, men man garvade rätt bra ändå :) *s*

Sen var vi o käka lite, sen kom man hem..

Och nu sitter jag här, rastlös och uttråkad.. Lyssnar på julradio.se HAHA.

Börjat fundera över saker och ting, mkt man får höra hela tiden.. Förstår mig inte på vissa alltså.. Skizofren? Tror fan det.. Suck.. Allmänt trött på skiten..

Imorrn blir det väl festa, hos Jerry & Jenny. Får väl se hur det blir, är väl inte direkt på partyhumör alls så.. men men, som sagt.. Får se hur man gör..

Nu ska jag försöka hitta nåt o roa mig med, annars går jag fan o lägger mig..
Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback