- Checklista inför julen

Ojj ojj, vet inte ens hur jag ska finna tid till att göra allt.
Speciellt allt som ska bakas o göras :)


*
Göra knäck
* Baka pepperkakor
* Baka Kolakakor
* Göra hemgjord snickers
* Kornflakesgodis
* Slå in alla julklappar
* Julstäda
* Fixa skjuts till julafton(omöjligt)

Nu har jag nog glömt hälften, funderade på om jag skulle göra knäck redan idag men orkar inte.
Att gå upp kl 6 va ingen höjdare, en sak om man ska upp o jobba, då har man iaf nåt o göra.. Men imorse, satt här som ett fån medans killen fixade allt i köket.

Och fyfan vad det luktar om skåpen, luktar FÖR nytt och nymålat.. Börjar hosta varje gång jag öppnar dom :/

Har hela datorn full med filmer också, Pineapple Express, Björn Gustavsson-Ett livsverk,The house bunny,Step Brothers och Narnia- Prince Caspian.. Ska ha tid o se dom också..
Slutar nog med att datorn följer med in till sängen så får jag ligga där o kolla sen..

Har fixat hem Photoshop CS4 också.. Woohoo :)  Det e grejer det *s*
Hoppsan, blev bloggande två gånger idag :P


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ska göra snickers imorgon samt att jag ska gegga ihop lite pepparkaksdeg... =) Svartsjuk?? hihi

2008-12-08 @ 21:37:06
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback