- Bakis

Ja igår var det fest i all ära ! :P
Jag Petro Eddie Robin Fredrik och Andreas satt hemma hos mig o drack..
Sen blev det Joar, inte ofta jag går dit alltså, men hade grymt skojj faktiskt..
Träffade massa folk man inte sett på ett tag och så..

Mer än så berättar jag då inte, censurerat :P haha.

Imorrn ska det festas IGEN, att man orkar.
Då ska man hem till Petter & Jennie på fest, trevligt värre !

Nej nu ska jag gå o halvdö eller nåt, denna jäkla baksmälla är fan inte o leka med.. Som man bäddar får man ligga.. O ligga det fick man iaf :P hahahahahhaha. Lammkött ffs ! *skratt*

Kolla film kanske man skulle göra :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

FEST AT OUR PLACE FAAAAAAAAAAAAAN ! :D

2008-12-27 @ 04:11:03
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback